poniedziałek, 16 marca 2015

POZNAJCIE MNIE!

Postanowiłam że zrobię post z pytaniami i odpowiedziami bo nie miałam pomysłu do jakiego postu dodać te wiosenne zdjęcia a już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tego typu postem. A skoro czytacie bloga to powinniście wiedzieć coś o jego "pisarce" 


♥ Gdzie byś chciała mieszkać w przyszłości?
- Jeżeli w Polsce to w Warszawie dlatego, że Warszawa to centrum a jak nie to gdzieś nad morzem. A jeśli chodzi o wyjazd zagranice to albo Norwegia albo USA. 

Jak długo prowadzisz bloga?
- Moja przygoda z blogiem zaczęła się zaraz po świętach a dokładnie 12 stycznia 2015r. niestety przerwałam to z powodu szkoły i zdrowia i wróciłam kilka dni temu. 

♥ Twój ulubiony napój?
- Wieloowocowe soki. 

♥ Jakie imiona ci się najbardziej podobają?
- Dla dziewczynki Monika i Maja a chłopiec Krystian i Szymon. 

♥ Jaki masz telefon?
- HUAWEI Ascend G300

♥ Kogo słuchasz oprócz Dawida Kwiatkowskiego?
- Słucham tego co mi wpadnie w ucho.

♥ Jesteś tolerancyjna (np. geje, lesbijki, kolor skóry)
- Zdecydowanie tak.

♥ Co daje ci blogowanie?
- Trudne pytanie. Blogowanie przede wszystkim daje mi radość że mogę tu coś napisać i się z wami podzielić.

♥ Jakie masz marzenia związane z blogiem?
- Największym "marzeniem" jeśli mogę to tak ująć jest zdobycie prawdziwych zaufanych czytelników.

♥ Czy zdarzyło się już że ktoś hejtował twój blog?
- Nie jeszcze nie i mam nadzieję że tego nie będzie ale jestem przygotowana na to że mój blog może niespodobać się komuś.

♥ Czy uważasz że gimnazjum zmienia ludzi i pod jakim względem?
- Tak zdecydowanie. Ja na przykład stałam się bardziej otwarta na różne tematy. Nie wspomnę o wyglądzie bo chyba każdy się zmienia pod tym względem. 

♥ Czy masz kanał na youtubie?
- Nie ale zastanawiam się nad założeniem.

♥ Uważasz się za ładną?
- Moim zdaniem każdy powinien uważać się za ładną/ładnego bez względu jak tak naprawdę wygląda. Także zdecydowanie tak. 

♥ Co cenisz w ludziach?
- Szczerość

♥ Farbowałaś kiedyś włosy? Jak tak to na jaki kolor? Jaki jest twój naturalny kolor?
- Tak farbowałam włosy na wiele kolorów kiedyś miałam zielone ale w ostatnie wakacje miałam takie jakby porzeczkowe i chyba przy tym kolorze zostanę przez dłuższy czas. A mój naturalny kolor to mysi brąz czy jakoś tak.

♥ Ulubiona piosenka, film, serial, ksiażka?
- Piosenka zdecydowanie  Ellie Goulding - Love me like you do. 
Film Love Rosie, October Baby, 50 twarzy Greya i Gwiazd Naszych Wina a książka nie mam. 



Chyba wystarczy :)




10 komentarzy :

  1. Tolerancyjnych lubię, piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog :) Na pewno będę go odwiedzała. Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Fajne wiosenne Zdjecia , Wiosna Jest Piekna :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć :) Bardzo fajny post. Ciekawe pytanie i interesujące odpowiedzi. Zostawiam obserwację i wrócę przy następnej okazji :)
    A w wolnej chwili zapraszam: http://ana-anaiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na bloga na pewno zajrzę jutro ;)

      Usuń
  5. Radzę, abyś zaznajomiła się z podstawowymi zasadami interpunkcji :) Często połykasz przecinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę na pewno się poprawię ;)

      Usuń
  6. Jesteś bardzo kreatywną osobą!
    Piękne zdjęcia!
    http://kingas1blog.blogspot.com/2015/03/sama-nic-nie-osiagne-mini-konkursik.html
    Byłabym wdzięczna za kliki w poście... oraz zapraszam na bloga...
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Życie To Nie Bajka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi