piątek, 13 marca 2015

3 GIMNAZJUM!

Koniec roku coraz bliżej a przed trzecio gimnazjalistami trudny wybór szkoły i egzaminy.. Do tego dochodzi jeszcze bal końcowo roczny jakaś wycieczka. Stres w takich momentach jest najmniej potrzebny a jest go najwięcej. Każdy chce na koniec roku mieć dobre oceny, dobrze napisać egzamin i wyglądać olśniewająco na balu.






EGZAMINY próbne trwały od środy do dzisiaj  już nie było takiego stresu bo to już drugie był na pierwszych i będzie na tych właściwych chyba największy. Niektórzy to strasznie przeżywają a inni podchodzą na luzie. Ja na przykład przy pierwszych próbnych egzaminach miałam takiego stresa że nie spałam przez 2 tygodnie ale teraz wszystko było okej aż się boje myśleć co będzie później. Wszyscy mówią że 3 gimnazjum jest najłatwiejsza, jest luz i w ogóle. Ale się mylą może i ta klasa jest łatwa bo w sumie są same powtórki ale tego jest bardzo dużo codziennie jakieś kartki, sprawdziany, full zadań domowych, odpytywania i powtarzanie. 
Nie będę opisywała po kolei każdego dnia bo nie ma sensu. 






BAL dla uczniów jest chyba najlepszą rzeczą w trzeciej gimnazjum a zwłaszcza dla dziewczyn. Ja jeszcze nie jestem do końca przekonana jaką mam wybrać sukienkę, buty i dodatki nie mam nawet jeszcze partnera do tańca "czekam na tego księcia z bajki". Oczywiście jest tradycyjny POLONEZ ale po tańcu jest taka zwyczajna "dyskoteka" bez rodziców tylko w gronie 3 klas. 
Dużo przygotowań, zdjęć, muzyki i ostatnich wspaniałych chwil z klasą. 







ZAKOŃCZENIE ROKU I WYBÓR SZKOŁY płacz, smutki, uściski, zdjęcia tak właśnie wygląda zakończenie dla 3 gimnazjum niestety ale te piękne lata się kończą. "Do zobaczenia za kilka lat". 
Wybór szkoły jest chyba najtrudniejszym etapem większość osób kieruje się tym co kocha ale niektórzy wybierają szkoły najłatwiejsze w których dadzą sobie rade a jeszcze inni powtarzają czyny swoich rodziców. Kierunek nie jest najtrudniejszym wyborem ale to czy się pójdzie do ZAWODÓWKI (3 lata = zawód) TECHNIKUM (4 lata = szkoła wyższa(+1 rok) =zawód)
LICEUM (4 lata=studia i praca)
Po egzaminach nawet tych próbnych zawsze tydzień jest taki luźniejszy no zależy w jakiej szkole u mnie np. to tylko 2 dni po egzaminach są luzy ostatnio myłam zęby na angielskim.






A wam jak mijają te ostatnie chwile?

5 komentarzy :

  1. Sama rok temu kończyłam gimnazjum i nie stresowałam się niczym. Zawsze chciałam być w liceum, stwierdziłam, że na testach pokażę, co umiem (ponad 80% z polskiego, ponad 70% z matmy, prawie 100% z angola). Uwierz, wcale nie jest tak strasznie :D

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z biegiem czasu zdałem sobie sprawe, że te testy są proste i nie ma się co stresować bo i tak się dostaniemy tam gdzie chcemy : )
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 gimnazjum, kiedy to było :) Bardzo miły czas, a tak wgl studia niestety nie równają się praca. Dziś wybrałabym technikum :)

    http://fidrygalkibackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie po studiach pracy nie ma ja chyba też wybieram technikum :)

      Usuń
  4. Ja idę do liceum, mam już wybrane. Tylko problem mam z wyborem profilu i tym się najbardziej stresuję :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Życie To Nie Bajka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi