wtorek, 10 marca 2015

Powrót!

Może dla niektórych z was to wyda się nudne że znów wracam do pisania.. Kiedy zawiesiłam tego bloga nie powiedziałam że z tym definitywnie kończę po prostu chciałam przemyśleć to czy nadaję się do pisania bloga. Jak widać moja decyzja jest pozytywna. Jak "usunęłam" bloga to wielu z was pisało do mnie dlaczego to zrobiłam? dlaczego nie ma bloga itp.. Było mi wtedy naprawdę MIŁO ponieważ nie zdawałam sobie sprawy że tak naprawdę ktoś czytał to co tu pisałam i nie miałam pewności czy się do tego nadaję.. Ale teraz już wiem w 100% że nie mogę wytrzymać bez tego. Nie mam zamiaru się dzisiaj zbyt rozpisywać bo nie ma sensu. Mogę powiedzieć tylko tyle że blog nie zmienił nazwy. Ale wprowadziłam kilka małych zmian a mianowicie:


♥ posty będą pojawiały się systematycznie co 3 dzień (no chyba że nie będę miała czasu, czy internetu itp.)



♥ będą bardziej tematyczne co nie znaczy że będą nudne



♥ będę starała się dodawać bardziej "oryginalne" zdjęcia





Mam nadzieję że już nie zmienię decyzji co do prowadzenia i mam nadzieję że będziecie chętnie odwiedzać tą stronę. No to za 3 dni! 


11 komentarzy :

  1. w takim razie czekam na kolejny post i życzę wytrwałości w nowych postanowieniach ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za linka do twojego bloga :)

      Usuń
  2. Powodzenia w pisaniu! Ciekawe, co będzie w kolejnym poście :)

    Obserwuję-> justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Życze jeszcze więcej sukcesów! :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu.... Na pewno zajrzę za trzy dni :)
    http://malinabymylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a twojego bloga czytam cały czas :)

      Usuń
  5. Życzę więc wytrwania w postanowieniach, bo sama wiem, jakie to czasami trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey , kochana masz bardzo estetycznego bloga! a zarazem pięknego !
    Piszesz bardzo ciekawie więc ,życzę dalszych sukcesów <3 <3
    Co powiesz na wspólną oberwacje ?
    Fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza! <3
    Miłego weekendu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Okey jeśli chcesz możemy się wspólnie zaobserwować

      Usuń
  7. Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości życzę. Mam nadzieję, że się nie poddasz :D

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. super post!
    http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Życie To Nie Bajka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi