środa, 25 marca 2015

DIY: SŁOICZEK MARZEŃ!

Eloszky! 

Dzisiaj przychodzę do was z taką tematyką, która nie miała się praktycznie pojawić na moim blogu ale los tak chciał, że nie mam żadnych zdjęć bo przez weekend byłam chora a poniedziałek i wtorek siedziałam w domu cały czas. Ale nie o tym.. Na pewno widzieliście już u nie jednej blogerki DIY: Słoiczek wspomnień czy postanowień. Ale ja postanowiłam, że zrobię coś innego. 




Taki słoiczek robi się bardzo łatwo nawet chyba nie muszę tłumaczyć jak. Potrzebne są tylko:
*słoik
*nożyczki
*taśma

*kartki kolorowe
*długopis


Nie chcę się za dużo rozpisywać bo nie ma sensu. Do tego słoika wrzucam karteczki na których są zapisane wszystkie moje marzenia.. Oczywiście kiedy zechcę mogę jeszcze dopisywać i dopisywać ale nie mogę ich wyciągać. Na zakrętce napisałam dzisiejszą datę i za rok go otworzę i zobaczę co udało mi się spełnić. Takie coś jest naprawdę super! :)



7 komentarzy :

  1. Ciekawy pomysł! Taki trochę inny słoiczek niż wszystkie. Gratuluję oryginalności!
    kingas1blog.blogspot.com
    Byłabym wdzięczna za kliki w poście, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Parę lat temu zrobiłam listę jak chcę, żeby wyglądało moje życie za rok. Wsadziłam listę do koperty, zakleiłam i napisałam na niej datę otwarcia. Oczywiście koperta zaginęła, a ja o niej zapomniałam całkowicie. Odnalazła się po prawie 2 latach i otwierałam ją z przerażeniem. Okazało się, że spełniło się mniej więcej 90% rzeczy, licząc z tymi, które spełniły się prawie, albo lepiej (np. nie dostałam się na wybrany kierunek studiów, ale dostałam się na dużo fajniejszy za to :) ).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://trzebazasnac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Tylko oby te marzenia się zrealizowały a nie utkwiły w słoiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny diy :3
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i coś w końcu chociaż trochę oryginalnego.
    http://finq-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    http://my-little-life-by-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post;) Czekam na więcej twoich pomysłów!
    Zapraszam na mój blog:)
    http://coswtymstyluu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Życie To Nie Bajka

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi